© 2014 ACCLIVE, s. r. o. | tel.: +420 223 000 908 | IČ: 27437396 | DIČ: CZ27437396
Výzkum trhu
Porozumět trhu, na kterém podnikáte či chcete podnikat, vyžaduje zkušenosti s výzkumnou činností, která je postavena na shromažďování, analýze a vyhodnocování získaných informací. Pouze správná interpretace výsledků přinese kvalitní podklad pro manažerské rozhodování při řízení změn.
Ke zlepšení marketingového výkonu organizace je třeba vybrat vhodné postupy a analytické nástroje, díky kterým lze přesně identifikovat problémy či příležitosti firmy. Výsledkem efektivní analýzy jsou tedy podstatné informace potřebné k úspěšné aplikaci změn.
Jak postupujeme
- Jednotlivé etapy výzkumného procesu vždy přizpůsobujeme každému klientovi
- Klademe důraz na přesnou identifikaci problému a otázek, na které by měl výzkum odpovědět, protože to je klíčovým faktorem každého výzkumu.
- Sestavíme individuální plán zkoumání dle stanovených cílů – určení informací, které se budou shromažďovat, nadefinování metod a technik, sestavení časového a finančního plánu apod.
- Shromáždíme potřebná data a informace.
- Zpracujeme relevantní data a informace dle zvolených metod do přehledných výsledků.
- Na základě zkušeností vhodně interpretujeme výsledky a doporučíme konkrétní strategie.
- Navíc nabízíme konzultace při implementaci změn.
Výsledkem odborného zpracování výzkumu jsou správná data pro výběr optimální strategie.
Výzkum nabízí odpovědi na následující
- Chcete zjistit potřeby zákazníků, identifikovat konkurenci
- Zajímá vás velikosti trhu
- Chcete specifikovat jednotlivé zákaznické skupiny
- Nevíte, jak uvézt na trh nový / inovovaný výrobek či službu
- Nevíte, jak reagovat na pokles tržeb/tržního podílu atd.
- A moho dalšího
Mezinárodní marketingový výzkum
Chcete vstoupit na zahraniční trhy, ale nevíte, jakým způsobem a jakou strategii zvolit? Zpracujeme vám analýzu příležitostí a návrh optimální strategie jak expandovat do zahraničí. Díky zkušenostem víme, z jakých externích zdrojů čerpat kvalitní informace, které analýzy jsou důležité pro daný produkt, a jak správně objasnit výsledky.
- Analyzujeme mezinárodní prostředí daného trhu a spotřebitelské chování
- Identifikujeme rizika (konkurence, substitutů)
- Na základě segmentačního výzkumu vybereme vhodné cílové trhy pro váš produkt
- Navrhneme, jaké marketingové nástroje a strategie využít v mezinárodních podmínkách
- Sestavíme vhodný mezinárodní marketingový mix
Díky výzkumu budete vědět, jak uspět na zahraničním trhu.
Vstup zahraničního subjektu na český trh
- Pomáháme expandovat zahraničním subjektům na českém trhu.
- Pro efektivní vzájemnou komunikaci disponujeme jazykově vybavenými a kvalifikovanými pracovníky.
- Dle produktu firmy zpracujeme analýzu tržních příležitostí.
- Přizpůsobíme marketingový mix českým podmínkám (image, případně slogan, cena, distribuce, propagace…).
- Navrhneme vhodné strategie.
- Konzultujeme realizaci strategie.