Výzkum trhu

Porozumět trhu, na kterém podnikáte či chcete podnikat, vyžaduje zkušenosti s výzkumnou činností, která je postavena na shromažďování, analýze a vyhodnocování získaných informací. Pouze správná interpretace výsledků přinese kvalitní podklad pro manažerské rozhodování při řízení změn.

Ke zlepšení marketingového výkonu organizace je třeba vybrat vhodné postupy a analytické nástroje, díky kterým lze přesně identifikovat problémy či příležitosti firmy. Výsledkem efektivní analýzy jsou tedy podstatné informace potřebné k úspěšné aplikaci změn.

Jak postupujeme 

  • Jednotlivé etapy výzkumného procesu vždy přizpůsobujeme každému klientovi
  • Klademe důraz na přesnou identifikaci problému a otázek, na které by měl výzkum odpovědět, protože to je klíčovým faktorem každého výzkumu. 
  • Sestavíme individuální plán zkoumání dle stanovených cílů – určení informací, které se budou shromažďovat, nadefinování metod a technik, sestavení časového a finančního plánu apod. 
  • Shromáždíme potřebná data a informace.
  • Zpracujeme relevantní data a informace dle zvolených metod do přehledných výsledků.
  • Na základě zkušeností vhodně interpretujeme výsledky a doporučíme konkrétní strategie.
  • Navíc nabízíme konzultace při implementaci změn.

Výsledkem odborného zpracování výzkumu jsou správná data pro výběr optimální strategie.

Výzkum nabízí odpovědi na následující 

  • Chcete zjistit potřeby zákazníků, identifikovat konkurenci
  • Zajímá vás velikosti trhu
  • Chcete specifikovat jednotlivé zákaznické skupiny 
  • Nevíte, jak uvézt na trh nový / inovovaný výrobek či službu
  • Nevíte, jak reagovat na pokles tržeb/tržního podílu atd.
  • A moho dalšího 

Mezinárodní marketingový výzkum

Chcete vstoupit na zahraniční trhy, ale nevíte, jakým způsobem a jakou strategii zvolit? Zpracujeme vám analýzu příležitostí a návrh optimální strategie jak expandovat do zahraničí. Díky zkušenostem víme, z jakých externích zdrojů čerpat kvalitní informace, které analýzy jsou důležité pro daný produkt, a jak správně objasnit výsledky.

  • Analyzujeme mezinárodní prostředí daného trhu a spotřebitelské chování 
  • Identifikujeme rizika (konkurence, substitutů)
  • Na základě segmentačního výzkumu vybereme vhodné cílové trhy pro váš produkt
  • Navrhneme, jaké marketingové nástroje a strategie využít v mezinárodních podmínkách
  • Sestavíme vhodný mezinárodní marketingový mix

Díky výzkumu budete vědět, jak uspět na zahraničním trhu.

Vstup zahraničního subjektu na český trh

  • Pomáháme expandovat zahraničním subjektům na českém trhu. 
  • Pro efektivní vzájemnou komunikaci disponujeme jazykově vybavenými a kvalifikovanými pracovníky. 
  • Dle produktu firmy zpracujeme analýzu tržních příležitostí.
  • Přizpůsobíme marketingový mix českým podmínkám (image, případně slogan, cena, distribuce, propagace…).
  • Navrhneme vhodné strategie.
  • Konzultujeme realizaci strategie.